Ақшаны 3 минут ішінде алыңыз
Қайтарылатын сома
Танымал сұраулар:
TengeDa қалай жұмыс істейді?
TengeDa атты МҚҰ жеке тұлға мен "Деньги говорят" микроқаржы ұйымы ЖШС арасында микрокредит беру туралы шарт негізінде микрокредиттер береді. МҚҰ қызметі ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес келеді.
TengeDa-ның банктік реквизиттері
«Деньги говорят» Микроқаржы ұйымы жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
Заңды мекенжай:
A30M0P5 (050070),
Қазақстан Республикасы,
Алматы қаласы,
Наурызбай ауданы,
Рахат ықшам ауданы,
Күлтобе көшесі, 4 үй
Директор: Тельман Баглан
Банктік деректемелер:
БСН: 190540004760
шот/IBAN: KZ056018771000496161
«Қазақстан Халық жинақ банкі» АҚ
Банктің БСК HSBKKZKX
Микрокредит шарттары
Микрокредиттің сомасы 50 000-нан 150 000 теңгеге дейін, максималды мерзімі 30 күн. Марапат - күніне 0,29% (ЖЭСВ - 179%-дан аспайды). Микрокредит жедел түрде картаға немесе банктік шотқа ақша алу үшін жасалған.
TengeDa микрокредиті несие тарихына зиян келтіруі мүмкін бе?
TengeDa кредит тарихын бұза алмайды. Кредит тарихы қарыз алушы кредитті өзі өтей алмаған жағдайда ғана бұзылуы мүмкін. TengeDa микрокредитті алу және өтеу кезінде кредиттік бюроларға ақпарат береді.
Көшірмены қалай жүктеуге болады?
Карточка бойынша есепті қалай алуға болатындығы туралы нұсқаулық «Көшірмені қалай алуға болады?» бөлімінде және есепті жүктеу кезеңінде орналасқан.
Сізде көшірмены жүктеу бойынша видео нұсқаулық бар ма?
Телефон үлгісіне сәйкес сілтеме бойынша өтіп, көшірмені жүктеп алу туралы нұсқауларды көре аласыз.
- Көшірмені жүктеу ios-пен (Kaspi Bank қосымшасы арқылы мысал)
- Көшірмені жүктеу ios-пен (Халық банк қосымшасы арқылы мысал)
- Көшірмені жүктеу Android-Samsung-тан (Kaspi Bank қосымшасы арқылы мысал)
- Көшірмені жүктеу Android-Samsung-тан (Халық банк қосымшасы арқылы мысал)
Көшірмены жүктеу мүмкін емес
Егер сіз үзінді көшірмені жүктей алмасаңыз, бізге Telegram арқылы жазыңыз, біз жүктеп алуға көмектесеміз
Мен көшірмены жүктегім келмейді
Үзінді көшірмені ұсыну клиенттің жеке құқығы, біз өтінімді үзінді көшірмесіз де қарастыра аламыз, бірақ мақұлдау ықтималдығы аз болады.
Менің деректерімнің қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етесіздер?
Біз жеке деректерді қорғаймыз және тұтынушыларымыздың алдында жауаптымыз. Сервистің құпиялылық саясаты «Дербес деректер және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңына сәйкес дайындалды.
Микрокредитті кім ала алады?
Микрокредитті 21 жастан асқан Қазақстан Республикасының азаматы ала алады
Қай қалада микрокредит ала аламын?
Қазақстанның кез келген жерінде микрокредит алуға болады. Заявка беру үшін сізге тек интернет қажет.
Микрокредит алу үшін қандай құжаттар қажет?
Микрокредит алу үшін сізге: қазақстандық телефон нөмірі, банк картасы/шоты және соңғы 6 айдағы шоттың үзінді көшірмесі қажет
Микрокредитке өтінім тек интернет арқылы қабылдана ма?
Ия, микрокредитке өтінім тек https://tengeda.kz/ сайтында ғана тапсырылады. Егер өтінімді толтыру кезінде сұрақтарыңыз болса, көмек хабарламаларын қолданыңыз немесе қолдау қызметімен хабарласыңыз: +7 (727) 355 96 96, +7 (778) 096 96 96
Микрокредитке өтінімді телефон арқылы бере аламын ба?
Жоқ, өтінімдер тек https://tengeda.kz/ сайтында ғана тапсырылады. Өтінім бойынша сұрақтарыңыз болса, қолдау қызметімен хабарласыңыз: +7 (727) 355 96 96, +7 (778) 096 96 96
У меня есть кредиты/микрокредиты, могу ли я получить микрокредит в TengeDa?
Қолданыстағы кредиттер немесе басқа компаниялардың микрокредиттері ТengeDa сервисінде микрокредит беруден бас тартуға негіз болып саналмайды. Алайда өз мүмкіндіктеріңізді ескеруді ұмытпаңыз: тіпті сәл кешіктіру сіздің кредиттік тарихыңызға кері әсер етеді. Қолданыстағы кредитті немесе микрокредитті төлеп, содан кейін TengeDa-ға жүгінген дұрыс.
Шетелде болған жағдайда микрокредитке өтінім бере аламын ба?
Иә, микрокредит алу үшін интернетке қолжетімділік және қазақстандық оператор нөмірі бар ұялы телефон қажет. Біз ол нөмірге шартқа қол қою үшін қажетті SMS -код жібереміз.
Ұзақ уақыт жұмыс істемесем, маған микрокредит мақұлдана ма?
Микрокредитке өтінім берген кезде біз жұмыс орнынан анықтаманы сұрамаймыз. Бірақ сізде табыс көзі болмаса, микрокредитті қалай өтейтініңізді ойлаңыз. Шешім қабылдамас бұрын біздің ұсыныстарымызды қарап шығыңыз.
Мен студентпін, микрокредит ала аламын ба?
Иә, егер сіз 21 жасқа толсаңыз микрокредит ала аласыз. Бірақ біз сізге тұрақты табысыңыз болса және микрокредитті пайызымен өтей алатыныңызға сенімді болсаңыз ғана өтінім беруді ұсынамыз. Шешім қабылдамас бұрын біздің ұсыныстарымызды оқып шығыңыз.
Менде кредит/микрокредит бойынша мерзімін өткізіп алулар болды. Маған микрокредит мақұлдана ма?
Егер кредит төлемі бойынша сәл кешігу болса, микрокредит алуға мүмкіндік бар. Өтінім автоматтандырылған жүйемен өңделеді. Жүйе сіздің кіріс деңгейіңізді және жеке деректеріңізді талдайды.
Микрокредит алу үшін өтінім жібердім, TengeDa шешімін қалай білуге болады?
Микрокредитке берілген өтінімнің шешімін TengeDa интернет-ресурсындағы "Жеке кабинеттен" қарауға болады. Сондай-ақ, біз өтінімді өңдегеннен кейін ұялы телефоныңызға бірден SMS-хабарлама жібереміз.
Туысыма немесе досыма микрокредит ала аламын ба?
Жоқ, жеке деректерді қолданып, сіз микрокредитті тек өз атыңызға ала аласыз. Өтінімдегі есімдер сәйкес келмесе, қарыз беруден бас тартамыз.
Бірінші микрокредиттің ең жоғары сомасы қандай?
Сіз 50 000 теңгеден 150 000 теңгеге дейін микрокредит ала аласыз.
Микрокредит шарттары туралы толығырақ біліңіз
Шартқа қол қою үшін бір жерге баруым керек пе?
Сізге ешқайда барудың қажеті жоқ, TengeDa интернет-ресурсында микрокредит алуға онлайн өтінім бере аласыз. Шартқа SMS-код арқылы қол қойылады, содан кейін сіз биометриялық сәйкестендіруден өтесіз.
Микрокредитке өтінімді жоюға бола ма?
Егер сіз SMS-код арқылы микрокредит алуға өтінімге қол қойсаңыз, микрокредиттен бас тарта алмайсыз. Бұл жағдайда микрокредитті пайдаланған 10 күн ішінде ең төменгі сыйақыны төлей отырып, микрокредитті мерзімінен бұрын және өсімпұлсыз өтесеңіз болады.
Карта авторизациясынан өте алмай жатырмын
Төлем картаңыздың жарамдылық мерзімін тексеріңіз. Карта интернет-транзакциялар үшін ашық болуы тиіс. Банк қосымшасы арқылы интернет транзакциялар бойынша шектеулерді/тыйымды алып тастаңыз.
CVV2 (CVC2) коды деген не?
Ол картаның сырт жағында орналасқан Visa және MasterCard карталары үшін үш цифрден құралған арнайы код. Бұл код онлайн-төлемдер кезінде қосымша қауіпсіздікті қамтамасыз етеді. Бұл пин-код немесе құпиясөз емес, сол себепті картадағы ақшаның қауіпсіздігі жайлы алаңдамаңыз.
Картамда ақша жоқ болса, оны тіркей аламын ба?
Картаны тіркеу үшін картаңызда кемінде 100 теңге болуы тиіс. Тіркелу үшін картаңыздағы аз соманы уақытша бұғаттаймыз және оны бірден бұғаттан шығарамыз.
Қандай банктік карталар микрокредит алу үшін жарамды?
Біз кез келген қазақстандық банк шығарған VISA және Mastercard карталарына ақша аударамыз. Карта интернет-транзакциялар үшін ашық болуы керек.
Назар аударыңыз, Сіз зейнетақы немесе жәрдемақы алуға арналған карталар мен шоттарды қолдана алмайсыз. Ол шоттар бойынша тек зейнетақы төлемі жөнінде мемлекеттік орталықтан қаражат алу қарастырылған және басқа ұйымдардан кредит алуға тыйым салынады.
Микрокредит алу үшін бөтен адамның картасын пайдалана аламын ба?
Жоқ, ақша алу үшін сіз тек өз картаңызды ғана пайдалана аласыз.
Кабинет паролін ұмытып қалдым
Жеке кабинетке кіру бетінде «Құпия сөзді қалпына келтіру» түймесін басыңыз. Сізге парольді өзгерту коды бар SMS хабарлама келеді.
Егер сізде ескі телефон нөміріне кіру мүмкіндігі болмаса, жаңа телефон нөміріңізді енгізіп, тіркеуден өтуіңіз керек
Менің «Жеке кабинетім» бұғатталған
Сіздің "Жеке кабинетіңіз" тек алаяқтар аккаунтыңызды бұзуға тырысып жатқанын байқаған жағдайда ғана бұғатталуы мүмкін. Құпия сөзді қалпына келтіру қызметі арқылы аккаунтыңызға кіруді қалпына келтіруге болады.
Микрокредит беру туралы шартты қалай табуға болады?
Біз микрокредит шартын тіркелу кезінде көрсетілген электронды пошта мекенжайына жібереміз. Электронды жәшік қолжетімді болмаса, қолдау қызметімен хабарласыңыз: +7 (727) 355 96 96, +7 (778) 096 96 96.
Өтінімнің статусын қалай білуге болады?
Өтінімнің мәртебесін TengeDa интернет-ресурсындағы "Жеке кабинетте" білуге болады. Өтінім мақұлданғаннан кейін микрокредиттің мәртебесі "Белсендіге" өзгереді, сондай-ақ біз шешімді SMS арқылы да жібереміз.
Қазіргі микрокредиттің статусын қалай тексеруге болады?
Ағымдағы микрокредиттің мәртебесін TengeDaa интернет-ресурсындағы "Жеке кабинетте" тексеруге болады. "Ашық микрокредит" бөлімінде сіз микрокредиттің мәртебесін, төлем күні мен жалпы соманы көре аласыз.
Жеке мәліметтерімді қалай өзгертуге болады?
Жеке мәліметтеріңізді "Жеке кабинетте" өзгертуге болады. Алайда төлқұжат пен байланыс деректерін өзгерту үшін қосымша биометриялық сәйкестендіруден өту керек.
Маған микрокредит берілмеді. Себебін білуге бола ма?
Әрбір микрокредит өтінімі әртүрлі факторларды есепке алатын автоматтандырылған жүйемен өңделеді. Кредиттеуден бас тартудың негізгі себептері: табыстың жеткіліксіздігі немесе нашар кредиттік тарих.
Несие тарихымды қалай жақсартуға болады?
Бірнеше микрокредитті кешіктірусіз жабыңыз. 50 000 бастап 150 000 теңгеге дейінгі микрокредитті алып, уақытында қайтарыңыз. Уақытында өтелген әр қарызбен сіз өз кредиттік тарихыңызды жақсартасыз.
Микрокредит мақұлданды. Маған ақшаны қашан аударады?
Микрокредит мақұлдағаннан кейін TengeDa бірнеше минут ішінде ақшаны аударады. Егер сіз банктік картаға алу әдісін таңдасаңыз, сіз қаражатты 3 минут ішінде аласыз.
Банктік шотқа бір жұмыс күні ішінде аударылады. Демалыс немесе мереке күндері ақшаны алу ұзағырақ болады - толығырақ банктен нақтылай аласыз.
Ақшаны қалай ала аламын?
Өтінімді толтырған кезде ақша алудың ыңғайлы әдісін таңдаңыз: банктік картаға немесе банктік шотқа. Бұл туралы Ақшаны қалай алуға болады бөлімінен оқыңыз.
Неге ақша банктік шотқа түспей жатыр?
Микрокредитті мақұлданғаннан кейін TengeDa ақшаны бірнеше минут ішінде аударады, алайда банкке сіздің банктік шотыңызға ақша аударуға көбірек уақыт қажет болуы мүмкін. Бұл әдетте 1 жұмыс күнінен аспайды, кейде 3 жұмыс күніне дейін созылуы мүмкін.
Ақша түнде аударылады ма?
TengeDa микрокредитке өтінімдерді тәулік бойы қарайды. Егер сіз «Картаға» ақша алу әдісін таңдасаңыз, оны тәуліктің кез келген уақытында ала аласыз. Егер сіз «Банктік шотқа» тәсілін таңдасаңыз, онда сіздің банкіңіз ақшаны тек жұмыс уақытында есептейді.
IBAN-ды қате көрсеттім. Не істеу керек?
IBAN деректері қате көрсетілсе, банк ақшаны аудара алмайды. Бұл жағдайда микрокредит айыппұлсыз және сыйақы есептелусіз жойылады. Келесі өтінімді жіберерде, деректемелерді мұқият тексеріңіз: ақшаны дер кезінде алуыңызды біз де қалаймыз.
Пайыздар қай күннен бастап есептеледі?
TengeDa өтінім мақұлданғаннан кейін 3 минут ішінде ақша аударады. Микрокредитті пайдаланғаны үшін пайыздары ақша сіздің картаңызға немесе шотыңызға түскеннен кейін келесі күннен бастап есептеледі. Ақшаның шотыңызға түсу жылдамдығы сіздің банкіңізге байланысты.
Ақшаны алудың ең жылдам жолы – банктік карта, ақша бірнеше минуттан соң қолжетімді болады.
Микрокредитті қалай өтеуге болады?
Ақшаны қайтару оп-оңай, төлемді өтеудің төрт әдісі:
1. "Жеке кабинетте" банк картасы арқылы.
2. Qiwi, Касса24, CyberPlat, Paydala төлем терминалдарында қолма-өол ақшамен.
3. Qiwi Wallet электрондық әмиянымен және Касса 24-Жеке касса арқылы.
4. Банк қосымшасында аударым жасау арқылы немесе банк бөлімшесі арқылы жүзеге асырылады.
Толығырақ ақпаратпен ақшаны қалай қайтаруға болады бөлімінде таныса аласыз.
Микрокредитті мерзімінен бұрын өтеуге бола ма?
Иә, болады. Бұл жағдайда микрокредитті пайдаланған 10 күн үшін сыйақы төлеу керек. Төлемнің қалдық сомасын TengeDa интернет-ресурсында «Жеке кабинеттен» біле аласыз. Микрокредитті мерзімінен бұрын өтеу туралы толығырақ
Менің картам қолжетімсіз, микрокредитті қалай өтеуге болады?
Микрокредитті өтеу үшін сіз кез келген картаны қолдана аласыз, тіпті өзіңізге тиесілі емес картаны да пайдалануға болады. Төлемді өтеудің төрт әдісі:
1. "Жеке кабинетте" банк картасы арқылы;
2. Qiwi, Касса24, CyberPlat, Paydala төлем терминалдарында қолма-өол ақшамен;
3. Qiwi Wallet электрондық әмиянымен және Касса 24-Жеке касса арқылы;
4. Банк қосымшасында аударым жасау арқылы немесе банк бөлімшесі арқылы жүзеге асырылады.
Толығырақ ақпаратпен ақшаны қалай қайтаруға болады бөлімінде таныса аласыз.
Неге микрокредит жабылмай жатыр?
Сіздің микроқарызыңыз алынған күннен бастап он күннен кейін жабылады. Егер сіз уже төлем жасаған болсаңыз, ол автоматты түрде жабылады.
Микрокредитті банктік аударыммен өтеу
Төлемдер және төлем жүйелері туралы» Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 26 шілдедегі № 11-VI ҚРЗ Заңына сәйкес МҚҰ-ның банктік шотына ақша аударылған күні төлем МҚҰ-ға түскен болып есептеледі, ал қарыздың толық сомасы «Деньги Говорят» МҚҰ ЖШС (бұдан әрі – «МҚҰ») шотына тускен күні Қарыз алушының міндеттемелері орындалған болып есептеледі.
Назар аударыңыз! Жұмыстан тыс уақытта (атап айтқанда, Астана уақыты бойынша 17:30-дан кейін, сондай-ақ демалыс және мереке күндері) төленген төлемдер келесі жұмыс күні сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін есепке алынады.
Микрокредитті кешіктірмеу үшін жіберуші банктен комиссия сомасын және валюталау күнін (МҚҰ банктік шотына ақша түсетін күнді) міндетті түрде анықтаңыз. Микрокредитті өтеуге ақша аудару сіздің жеке шотыңыздағы өтеу күнінен кейінгі күнге түскен жағдайда, сіздің микрокредитіңіздің мерзімі кешіктірілген болып есептеледі және ресімделген микрокредит беру шартының талаптарына сәйкес өсімпұл есептеледі.
Қарызыңызды уақытылы төлеуге кеңес береміз
Микрокредитті өтедім, бірақ ақша жетпеді
Егер сіз терминалдар арқылы қолма-қол ақша төлесеңіз немесе банк арқылы аударым жасасаңыз және қаражат бізге түспесе, мәселе төлем агенті тарапынан туындады деген сөз. Әрқашан төлем түбіртектерін сақтаңыз. Егер төлем жасалғаннан кейін "Жеке кабинетте" микрокредиттің мәртебесі өзгермесе, сізге түбіртекте көрсетілген телефон нөмірі бойынша немесе төлем жасалған банкке жүгіну керек.
Егер микрокредитті уақытында өтемесем, не болады?
Біз айыппұл саламыз: әр мерзімін өткізіп алған күн үшін орындалмаған міндеттеме сомасының 0,3 пайызын құрайды.
Төлемді кейінге шегеруді қалай алуға болады?
Біздің help@tengeda.kz электрондық поштаға А4 парағында директор Тельман Бағланның атына өтініш жазып, қаржылық жағдайыңыздың нашарлағанын растайтын құжаттарды жіберуіңіз қажет.
Өтініште міндетті түрде көрсету қажет: аты-жөні, ЖСН, байланыс нөмірі, өтініш берген күні мен қолы, кестені ұсыну/төлемді кейінге қалдыру мерзімдері, сондай-ақ сіз жеке кабинетте көрсеткен пошта мекенжайынан хабарласуыңыз қажет. Барлық жазбаша өтініштер кезектілік тәртібімен 15 күнтізбелік күн ішінде қаралады.
Сотқа дейінгі реттеу
Қарыз алушы микрокредит бойынша кешіктірілген күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде МҚҰ-ға шарт талаптарын өзгерту туралы жазбаша өтінішпен жүгінуге құқылы. (қаржылық жағдайдың нашарлауы) себептерін көрсете отырып, растайтын құжаттарды қоса береді.
МҚҰ 15 күнтізбелік күн ішінде қарыз алушының өтінішіне жауап жібереді:
1) шарт талаптарына ұсынылатын өзгерістермен келісу;
2) олардың шарт талаптарын өзгерту жөніндегі ұсыныстары;
3) мұндай бас тарту себептеріне дәлелді негіздеме көрсете отырып, шарт талаптарын өзгертуден бас тарту
Қарыз алушы МҚҰ-ның өтініш бойынша шешімімен келіспеген жағдайда, қарыз алушы уәкілетті органға хабарласуға құқылы.
Өтініштер help@tengeda.kz электрондық поштасы арқылы қабылданады.
Сұрақтарыңыз болса, біздің байланыс орталығының мамандары сізге көмектесіп, сұрақтарыңызға жауап береді. Байланыс орталығының телефон нөмірі +7 (727) 355 96 96, +7 (778) 096 96 96, жұмыс уақыты 9:00-ден 19:00-ге дейін.
Растау коды немесе құпиясөзді қалпына келтіру кезінде sms келмесе, не істеу керек?
Егер сізге 1 минут ішінде SMS коды келмесе, "Спам" бөлімін тексеріңіз. "Спам және бұғаттарды" қалай табуға болатынын Акциялар мен Жаңалықтар бөліміндегі бейне нұсқаулардан қараңыз.
Егер мәселе шешілмесе, қолдау қызметіне хабарласыңыз: +7 (727) 355 96 96, +7 (778) 096 96 96
Анкетаны толтырудың келесі кезеңіне өте алмай жатырмын
Сауалнаманың барық өрістерін толтырдыңыз ба? Тексеріңіз де, қате қайталанса, қолдау қызметімен хабарласыңыз: +7 (727) 355 96 96, +7 (778) 096 96 96.
Биометриялық сәйкестендіруден өте алмай жатырмын, камераға қол жеткізу қатесі шығады
Ең көп таралған браузерлерде биометриядан өтуді ұсынамыз. Мысалы, Chrome, Edge, Safari. Сондай-ақ, камераға рұқсат беруді ұмытпаңыз. Сонымен қатар, бейне нұсқаулықты көруге кеңес береміз (сілтеме).
Деректерімнің қауіпсіздігіне алаңдауым керек пе?
Біз жеке деректерді қорғаймыз және тұтынушыларымыздың алдында жауаптымыз. Сервистің құпиялылық саясаты «Дербес деректер және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңына сәйкес дайындалды.
Микрокредит бойынша тегін заңгерлік кеңесті қалай алуға болады?
Заң көмегіне мұқтаж клиенттер Микроқаржы ұйымдарының тұтынушылардың құқықтарын қорғау орталығының сайтында ресми омбудсменге жүгініп, тегін кеңес ала алады
Микроқаржы омбудсмені тұрақты жұмыс істейтін қоғамдық орган болып табылады, ол МҚҰ мен олардың клиенттері - жеке тұлғалар арасында туындайтын дауларды сотқа дейінгі реттеу арқылы микроқаржы ұйымдарының қызметтерін тұтынушылардың құқықтарын қорғау үшін құрылған.
Сонымен қатар клиенттердің МҚҰ қолдау қызметінен келесі телефондар арқылы әрдайым көмек пен кеңес алу мүмкіндігі бар: +7 (778) 096 96 96, +7 (727) 355-96-96 жұмыс режимі 9:00-ден 19:00-ге дейін. Немесе төмендегі электрондық поштаға жазуға болады – help@tengeda.kz
Соттық банкроттық дегеніміз не?
5,5 миллион теңгеден асатын қарыздар бойынша сот банкроттығы қолданылады. Соттық банкроттықтың мақсаты – банкроттың мүліктік массасы есебінен кредиторлардың талаптарын барынша қанағаттандыру.
Егер жалғыз тұрғын үй кепіл заты болса, онда несие беруші оны соттың банкроттық рәсімі кезінде қайтарып алуға құқылы.
Жалғыз баспана кепіл болмаса, несие берушілер оны талап ете алмайды.
Қалған өтелмеген сома, егер борышкердің арам пиғылының белгілері болмаса (мүлікті немесе ол туралы мәліметтерді жасыру, жалған ақпарат беру және т.б.) есептен шығарылады.
Соттық банкроттық рәсімін қаржы менеджерлері жүзеге асырады, оған мыналар кіруі мүмкін:
Қаржы менеджерлерінің қызметтерін барлық борышкерлер төлей алмайтынын ескере отырып, заң жобасында мүлкі жоқ халықтың әлеуметтік осал топтарына жататын тұлғаларға мемлекет есебінен төлем жасау қарастырылған. Қазақстандағы жеке тұлғалардың банкроттығы туралы толығырақ prodengi.kz сайтынан оқыңыз
Соттан тыс банкроттық дегеніміз не?
Соттан тыс банкроттық тек банктер, МҚҰ және коллекторлық агенттіктер алдындағы қарыздар бойынша қолданылуы мүмкін.
Соттан тыс банкроттыққа азаматтар келесі шарттар бойынша жүгіне алады:
Сонымен қатар, заң жобасында мыналар үшін арнайы шарттар қарастырылған:
«Электрондық үкімет» веб-порталында соттан тыс банкроттық басталады. Содан кейін ақпараттық жүйе арқылы борышкердің кіру критерийлеріне сәйкестігін анықтау мақсатында мүдделі мемлекеттік және басқа органдардың деректерімен автоматты түрде салыстыру жүргізілетін болады. Қазақстандағы жеке тұлғалардың банкроттығы туралы толығырақ prodengi.kz сайтынан оқыңыз
Біз сookie-файлдарды сайтымызды пайдаланамыз